Zgłoś się do Podlaskiej Marki!

podlaska marka.jpg

16 stycznia br. rozpoczął się nabór zgłoszeń do jubileuszowej XX edycji Podlaskiej Marki, jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie województwa podlaskiego. Mimo upływu czasu inicjatywa Marszałka Województwa cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem producentów i konsumentów.

Ekskluzywne grono laureatów liczy dzisiaj kilkadziesiąt produktów. Dla wielu wyróżnionych zwycięstwo w Podlaskiej Marce to potwierdzenie ich ugruntowanej pozycji na rynku i miara osiągniętego sukcesu, dla innych to dowód słusznej strategii rozwoju i motywacja do dalszego działania. Kolejne edycje przedsięwzięcia niezmiennie przekonują, że województwo podlaskie i jego mieszkańcy dysponują ogromnym potencjałem, który często wymaga jedynie impulsu, aby zaistnieć w świadomości odbiorców z kraju i zagranicy. Takim katalizatorem rynkowej ekspansji ma być właśnie Podlaska Marka.

Podobnie, jak w roku ubiegłym kandydatury do nagrody mogą zgłaszać wszyscy mieszkańcy województwa, bez względu na to, czy są ich producentami, czy tylko użytkownikami. Każda osoba może zaproponować aż dziesięć różnych propozycji, po jednej w kategoriach: Produkt spożywczy, Produkt użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo, Biznes, Projekt 4.0 i Marka bez barier.

 

Warunkiem zakwalifikowania produktu do udziału w Podlaskiej Marce jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do 29 lutego br. Można to zrobić poprzez formularz zamieszczony na stronie podlaskamarka.pl. Udział w przedsięwzięciu jest całkowicie bezpłatny i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Wygrać można natomiast wiele. Poza gratyfikacją finansową, laureaci mogą liczyć na promocję w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz podczas krajowych i zagranicznych akcji promocyjnych województwa podlaskiego.

 

Podlaska Marka to wyjątkowa szansa na przedstawienie konsumentom produktów, które reprezentują wyjątkowy poziom i zasługują na to by stać się wizytówką regionu. Serdecznie zapraszam do zgłaszania produktów, inicjatyw, inwestycji i usług, wpisujących się w wymienione wyżej kategorie tematyczne. Mogą to być produkty należące do Państwa oraz te, które są wytwarzane i realizowane przez inne firmy, instytucje czy organizacje.

 

Szczegółowe informacje odnośnie Podlaskiej Marki, jej przebiegu i zasad znajdują się na stronie podlaskamarka.pl .

Powrót na początek strony